Blogiausia, kas gali nutikti lovoje: padės specialūs pratimai - DELFI Gyvenimas

Treniruotė erekcijai prailginti

Vyrams senstant dažnai blogėja ir jų erekcija.

treniruotė erekcijai prailginti

Tačiau ar tikrai taip turi būti? Be to, pastaruoju metu, aš, kaip urologas, dažnai savo kabinete matau erekcijos sutrikimus vis pas jaunesnius vyrus.

Vaistai erekcijai gerinti: kaip pagerinti erekciją namų sąlygomis? - joomla123.lt

Kodėl taip yra ir ką galima padaryti, kad to išvengtumėte? Erekcijos funkcijos išsaugojime labai svarbią rolę vaidina gyvenimo būdas bei įvairūs žalingi įpročiai. Maitinkitės teisingai Erekcija yra ne kas kita, kaip kraujo pritekėjimas į varpą, todėl labai svarbu rūpintis gera kraujotaka.

  • Ne visada būna erekcija ryte
  • Varpos spalvinimo puslapis
  • Jei turite problemų su erekcija
  • Teigiama Dydis nesvarbu bet tada jos taip irodyta, kad Dydis bus susižavejimas kad žmones paprastai.
  • Įvertinkite straipsnį Kas tai Erekcija?

Geriausias žmogaus kraujotakos kokybės indikatorius — širdies sveikata. Maistas, kuris kenkia jūsų širdžiai, taip pat kenkia ir jūsų erekcijai. Žalingiausia dieta yra ta, kurioje mažai vaisių bei daržovių, daug riebaus, kepto maisto. Tokia mityba sąlygoja aterosklerozės progresavimą, o dėl to mažėja kraujagyslių spindis, didėja infarkto, insulto tikimybė, atsiranda erekcijos sutrikimai.

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad treniruotė erekcijai prailginti sveikiausia treniruotė erekcijai prailginti yra Viduržemio jūros, kurioje gausu vaisių, daržovių, nesmulkintų grūdų, širdžiai sveikų riebalų, kurių yra riešutuose, alyvuogių aliejuje, žuvyje, raudonajame vyne.

Raktiniai žodžiai

Atsikratykite viršsvorio Nutukimas ne tik neleidžia turėti kokybiškų lytinių santykių, bet ir sukelia tokias organizmo būkles, kurios kenkia erekcijos kokybei. Nutukimas yra viena pagrindinių antro tipo cukrinio diabeto išsivystymo priežasčių, dėl jo trinka mikrocirkuliacija, miršta nervų galūnėlės, pažeidžiama varpos inervacija, trinka erekcija.

  • Kaip pratęsti erekcijos būdus
  • Ką reiškia silpna erekcija
  • Blogiausia, kas gali nutikti lovoje: padės specialūs pratimai - DELFI Gyvenimas
  • Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti - joomla123.lt
  • Erekcija susilpnėjo kodėl
  • Jos kamuojamų vyrų lytinis aktas gali trukti vos 10—15 sekundžių.
  • 6 būdai pratęsti vyro erekciją
  • Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Teksto dydis: geg.

Svarbu stengtis nepriaugti daug riebalinio audinio, todėl verta kartais užlipti ant svarstyklių treniruotė erekcijai prailginti pasitikrinti, ar tikrai viskas gerai ir ar nereikia pirkti sporto salės abonemento arba naujų bėgimo batelių. Sportuokite protingai Sakoma, kad sportas — sveikata, bet ar taip yra visada?

Ne visada, bet dažniausiai. Sportuojant palaikomas treniruotė erekcijai prailginti raumenų ir riebalų santykis, gerinama kraujagyslių būklė.

Negailestinga statistika rodo, kad vidutinis lytinis aktas, neskaitant preliudijos, trunka 5 minutes, o dauguma moterų per tą laiką nespėja patirti orgazmo. Jūsų dėmesiui — dešimt būdų, kaip prailginti šį procesą ir abiem patirti malonumą. Treniruokitės Jeigu lytinis aktas baigiasi per greitai ne dėl sveikatos problemų, visada galima pailginti malonumą.

Tačiau ne visas sportas yra naudingas erekcijai. Venkite sporto, kurio metu sukeliamas didelis spaudimas mažajame dubenyje ar žalojama tarpvietė.

treniruotė erekcijai prailginti

Toks sportas kenkia tiek kraujagyslėms, tiek nervams, kurie keliauja iki varpos. Ypač kenkia profesionalus dviračių sportas, jodinėjimas, motociklai.

Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti - DELFI Gyvenimas

Be abejo, lengvas pasivažinėjimas dviračiu tikrai nepakenks, tačiau, važiuodami didesnius atstumus, pasirūpinkite specialia apranga su paminkštinimais reikiamose vietose, patogia sėdyne. Internete gausu mitų apie Kėgelio pratimus vyrams ir jų naudą. Kėgelio pratimai tikrai padeda moterims esant šlapimo nelaikymui, tačiau įrodymų, kad Kėgelio pratimai bent kiek gerina erektilinę funkciją vyrams nėra.

Nuotrauka: Pexels Nepamirštamas ir malonus seksas abiem partneriams — viskas, ko reikia geram lytiniam gyvenimui. Vis dėlto kaip ir kiekvienoje kitoje gyvenimo srityje, taip ir čia kartais atsiranda šiokių tokių keblumų. Vienas iš jų — per greit pasibaigęs lytinis aktas arba kitaip — priešlaikinė ejakuliacija. Gamta mus sukūrė gana ironiškai — moteriai reikia daugiau laiko pasiekti malonumą nei vyrui, tad sunku rasti pusiausvyrą, tinkamą abiem pusėms. Tiesa, filmai, pornografija ir kitos medijos dažnai nuteikia mus kiek naiviai — joks lytinis aktas sueitis nesitęsia valandą.

Kiek įmanoma, venkite streso Stresas turi įtakos ne tik erekcijos kokybei, bet ir visoms organizmo funkcijoms. Streso metu treniruotė erekcijai prailginti hormonas adrenalinas, kurio pagrindinė funkcija yra kraujagyslių spazmas — priešinga kraujagyslių būklė, reikalinga erekcijai.

Be to, stresas kenkia miego kokybei, o testosteronas, hormonas, atsakingas už gerą treniruotė erekcijai prailginti libido, gaminasi treniruotė erekcijai prailginti naktį ir tik miegant. Stresas yra pagrindinė jaunesnių vyrų erekcijos sutrikimo priežastis. Dėl nerimo prieš lytinius santykius atsiranda erekcijos sutrikimų, lytiniai santykiai būna nesėkmingi, tada prieš kitus lytinius santykius nervinamasi dar labiau, lytiniai santykiai būna dar nesėkmingesni.

treniruotė erekcijai prailginti

Taip prasideda uždaras ydingas ratas, kurį nutraukti sudėtinga. Tokiu atveju rekomenduotina urologo-seksologo pagalba.

kaip pagerinti erekcija namu salygomis

Palaikykite optimalų testosterono lygį Testosterono kiekis organizme linkęs mažėti nuo 20 treniruotė erekcijai prailginti amžiaus ir mažėja po ~1 procentą per metus. Tiesa, testosteronas tiesiogiai erekcijos mechanizme nedalyvauja, tačiau tai labai svarbus hormonas, sukuriantis bendrą seksualinį vyro foną.

treniruotė erekcijai prailginti

Būtina paminėti, kad ne tik per žemas, bet ir per aukštas testosteronas gali sukelti erekcijos funkcijos sutrikimus, todėl vyrai, vartojantys anabolinius steroidus sportiniams rezultatams gerinti, labai dažnai turi erekcijos sutrikimų tiek vartojant preparatus, tiek baigus juos vartoti. Testosteronas gaminasi miego metu, tad miegokite bent valandas. Testosteronas gaminasi iš cholesterolio — maitinkitės teisingai, venkite dietų, kuriose atsisakoma riebalų.

Prostata, potencija ir santykiai

Testosteronui gamintis impulsas atsiranda fizinio krūvio metu — sportuokite ir būkite aktyvūs. Testosterono gamybą slopina pastovus alkoholio vartojimas, treniruotė erekcijai prailginti — atsisakykite žalingų įpročių. Testosterono gamybai didelį impulsą duoda lytiniai santykiai — dažniau mylėkitės.

Saugokitės

Jeigu jaučiate nuolatinį nuovargį, sunku susikaupti, dažnai keičiasi nuotaika, turite mažą lytinį potraukį, rekomenduojama apsilankyti pas urologą, pasitikrinti testosterono lygį. Kaip matote, erektilinei funkcijai didžiausią įtaką daro gyvenimo būdas.

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai.

Be abejo, aš, kaip urologas, jums padėti galiu, medikamentų bei priemonių gerinti erekcijai turiu daug. Tačiau jūs esate savo gyvenimo kalvis ir jūsų kūnas priklauso tik jums. Vyresnių nei 40 metų vyrų erekcija treniruotė erekcijai prailginti ir organizmas jums atsidėkos — kad ir gera erekcija.